Bürstner Premio Life

Bürstner Premio Life

Bürstner caravans

De Bürstner Premio Life is licht, compact en manoeuvreert zich gemakkelijk achter de auto. Het maakt hierbij niet uit of u een beginnend kampeerder bent of een avontuurlijke reiziger. De Bürstner Premio Life is voor iedereen een fijne caravan. De indelingsvarianten zijn ideaal ontworpen voor caravaning-vrienden, die met een kleine trekauto ook hun caravan-droom waar willen maken. De aantrekkelijk geprijsde Premio Life is een mooi begin van een prachtig avontuur.   

De Bürstner Premio Life 480 TL & 490 TK hebben een DE JONG 50 EDITION Pakket. Ontdek hier alles over de DE JONG 50 EDITION voordeelpakketten. 

Klik hier voor meer informatie over de Bürstner Premio Life serie.

Beschikbare indelingen Bürstner Premio Life

Wilt u meer weten?
Wij laten u snel weten of de wijziging gelukt is via e-mail
Pdf icons created by Good Ware - Flaticon

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.