Schadeherstel

Ons Technocenter is een specialist op het gebied van schadeherstel. Speciaal opgeleide technici verrichten alle denkbaar mogelijke reparaties in ons zeer goed uitgeruste Technocenter. Ook worden zeer specialistische werkzaamheden om milieu en/of kosten aspect, uitbesteed aan bepaalde specialisten. Dit gebeurt allemaal intern en u heeft hier geen omkijken naar.

Door onze kennis en jarenlange ervaring zijn wij gecertificeerd door vele verzekeraars. Hiermee garanderen wij dat u bij 100% reparatie geen verminderde waarde op uw voertuig heeft. Naast al deze voordelen kent niemand uw voertuig zo goed als de erkende dealer. Door ons dealerschap van zeer bekende merken, waaronder een aantal van de grootste merken van Nederland en Europa, kennen wij alle constructie kenmerken. Elke caravan of camper is bij ons dan ook in vertrouwde handen.

Wat te doen bij schade aan uw camper of caravan

Bij schade in binnen- of buitenland kunnen zich twee situaties voordoen, die wij hieronder verder toelichten:

–          Het voertuig is nog te gebruiken

–          Het voertuig is niet meer te gebruiken en moet getransporteerd worden

Het is nooit te wensen maar wanneer dit zich voordoet handelt u als volgt:

Het voertuig is nog te gebruiken

U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat u na de vakantie contact opneemt met DE JONG Technocenter in Hillegom – De Zilk. Na de vakantie maakt u een afspraak met ons Technocenter om langs te komen voor schadetaxatie. Onze schademanager bespreekt met u de schade en vult een opdracht tot schaderegeling in. Wanneer de schade van relatief geringe aard is kunt u direct een opdracht geven voor schadeherstel indien overeengekomen met de verzekeringsmaatschappij. Tevens is het mogelijk om een “Akte van Cessie ‘ te tekenen waarmee u de verzekeringsmaatschappij toestemming geeft om de reparatiekosten na herstel direct aan ons te betalen.

Het voertuig is niet meer te gebruiken en moet getransporteerd worden

U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat het voertuig door DE JONG Technocenter hersteld zal worden. U verzoekt de maatschappij tevens het voertuig hierheen te transporteren. U of de verzekering doet, bij voorkeur, alvast een melding naar ons.

Indien direct vast staat dat de schade niet hersteld kan worden dient er contact tussen u, de verzekeraar en eventueel ons Technocenter plaats te vinden. Transport naar ons is in dit geval meestal niet wenselijk en onnodig kostbaar.

Na thuiskomt maakt u een afspraak met ons Technocenter om langs te komen voor schadetaxatie. Onze schademanager bespreekt met u de schade en vult een opdracht tot schaderegeling in.  Wanneer de schade van relatief geringe aard is kunt u, indien overeengekomen met de verzekeringsmaatschappij, direct een opdracht geven voor schadeherstel.  Tevens is het mogelijk om een “Akte van Cessie ‘ te tekenen waarmee u de verzekeringsmaatschappij toestemming geeft om de reparatiekosten  na herstel direct aan ons te betalen.

DE JONG Technocenter

Werkplaats / after sales
0252-536081
receptie@dejongtechnocenter.nl
schade@dejongtechnocenter.nl
Bekijk hier de openingstijden