Schadeherstel

DE JONG - Specialist op het gebied van schadeherstel

Ons Technocenter is specialist op het gebied van schadeherstel. Speciaal opgeleide technici verrichten alle denkbaar mogelijke reparaties in ons zeer goed uitgeruste Technocenter. Ook worden zeer specialistische werkzaamheden om milieu en/of kosten aspect, uitbesteed aan bepaalde specialisten. Dit gebeurt allemaal intern en u heeft hier geen omkijken naar.

Gecertificeerd door vele verzekeraars

Bij 100% reparatie geen waarde vermindering

Als erkend dealer altijd op de hoogte

Wat te doen bij schade aan uw camper of caravan

Bij schade in binnen- of buitenland kunnen zich twee situaties voordoen, die wij hieronder verder toelichten:

  • het voertuig is nog te gebruiken (functionaliteit is niet aangetast),
  • het voertuig is niet meer te gebruiken, maar er kan nog wel mee worden gereden,
  • het voertuig is dermate beschadigd, dat er niet meer mee mag/kan worden gereden.

Het voertuig is nog te gebruiken

U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat u na de vakantie contact opneemt met DE JONG Technocenter in Hillegom – De Zilk. Na de vakantie maakt u een afspraak met ons Technocenter om langs te komen voor schadetaxatie.

Onze schademanager beoordeelt de schade en maakt hiervan foto's. Indien hij een akkoord van uw verzekeringsmaatschappij heeft, wordt een afspraak tot reparatie gemaakt. Wanneer de schade van relatief geringe aard is, kunt u mogelijk direct een opdracht geven voor schadeherstel, uiteraard indien er dekking binnen de polis voor dit evenement is. 

Tevens is het mogelijk om een “Akte van Cessie" te tekenen, waarmee u de verzekeringsmaatschappij toestemming geeft, om de reparatiekosten na herstel direct aan ons te betalen. Een eventueel eigen risico dient u bij aflevering van het gerepareerde kampeermiddel te voldoen.

Het voertuig is niet meer te gebruiken, maar er kan nog wel mee worden gereden

U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat het voertuig door DE JONG Technocenter hersteld zal worden. U neemt daarna direct contact op met de schadeafdeling en maakt een afspraak, om zo spoedig mogelijk langs te komen, om het kampeermiddel langs te brengen.

Bij binnenkomst wordt er direct een schadecalculatie gemaakt met bijbehorende foto’s. Hierna is er contact met u verzekeringsmaatschappij, om te bepalen of er een schade expert moet komen kijken. Na dit overleg neemt de schadeafdeling contact met u op, om de voortgang van het reparatieproces te bespreken.

Tevens is het mogelijk om een “Akte van Cessie" te tekenen, waarmee u de verzekeringsmaatschappij toestemming geeft, om de reparatiekosten na herstel direct aan ons te betalen. Een eventueel eigen risico dient u bij aflevering van het gerepareerde kampeermiddel te voldoen.

Het voertuig is niet meer te gebruiken en moet getransporteerd worden

U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat het voertuig door DE JONG Technocenter hersteld zal worden. U verzoekt de maatschappij tevens het voertuig hierheen te transporteren. U of de verzekering doet, bij voorkeur, alvast een melding naar ons.

Bij binnenkomst van uw kampeermiddel wordt er contact met u opgenomen. Eventueel aanwezige bezittingen kunt u dan op afspraak uit uw kampeermiddel komen halen.

Onze schademanager beoordeelt de schade en maakt hiervan foto's. Na overleg met uw verzekeringsmaatschappij neemt hij weer contact met u op, om het vervolg van het schadeproces te bespreken.

Na afloop van de reparatie is het mogelijk om een “Akte van Cessie ‘ te tekenen, waarmee u de verzekeringsmaatschappij toestemming geeft, om de reparatiekosten na herstel direct aan ons te betalen. Een eventueel eigen risico dient u bij aflevering van het gerepareerde kampeermiddel te voldoen.

Lockdown openingstijden
Lockdown openingstijden

Klik hier voor alle informatie over de maatregelen en openingstijden!