Storing

Storing

Bij een storing raden wij ten eerste aan de gebruiksaanwijzing te raadplegen. In de gebruiksaanwijzing zijn de oplossingen van veel problemen namelijk vaak al te vinden. Is de gebruiksaanwijzing kwijt? Op gebruikershandleiding.com vindt u gebruikshandleidingen terug van bijna alle apparaten. In ons Technocenter blog plaatsen wij sinds kort ook steeds meer antwoorden op de meest voorkomende problemen/vragen.

Bent u hiermee niet geholpen? Dan vult u het onderstaande storingsformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Lukt het oplossen van de storing niet op afstand, dan moet er een afspraak gemaakt worden. Wij proberen de storing binnen maximaal 60 minuten op te lossen. Indien dit niet binnen 60 minuten lukt, dient een reparatieafspraak gemaakt te worden.

De kosten van de storingsmonteur wordt berekend in blokken van 10 minuten a €22,50 per blok. Deze kosten dienen direct te worden voldaan.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u het onderstaande formulier volledig in te vullen. Wij gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag en nemen telefonisch of per mail contact met u op.

Vul in!

Wat heeft u zelf al gedaan om de storing op te lossen?

We nemen aan dat u zelf ook al het één en ander qua onderzoekswerk heeft verricht. Alleen als u onderstaande opties allebei aanvinkt kunt u dit formulier versturen.

Persoonlijke gegevens
Informatie over de storing
Lever waar mogelijk, minimaal één foto van de storing aan
Belangrijke informatie over de storing
Velden met een * zijn verplicht
Maak een afspraak!
Maak een afspraak!

Maak nu een afspraak voor onze showroom, winkel of werkplaats.

Klik hier voor meer informatie en om een afspraak te maken.