Om optimaal te kunnen genieten van uw kampeermiddel is het net als bij een auto belangrijk dat het kampeermiddel goed onderhouden wordt. Toch kan het voorkomen dat er ergens een storing optreedt of dat er iets stuk gaat en dit gerepareerd moet worden. Om iedereen zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn, maken wij onderscheid tussen een storing, reparatie en onderhoud.
Een storing is heel vervelend, komt altijd onverwachts en is niet gepland. Heeft u een storing, dan vult u ons storingsformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Lukt het oplossen van de storing niet op afstand, dan moet er een afspraak gemaakt worden. Op afspraak proberen wij storingen binnen maximaal 60 minuten op te lossen. Indien dit niet lukt dient een reparatieafspraak gemaakt te worden.
Door grote seizoendrukte staan wij voor urgente storingen zo spoedig mogelijk voor u klaar.
Minder urgente storingen en/of reparaties waarmee uw vakantiemiddel bruikbaar is lossen wij vanaf half september 2023 graag voor u op. Vul hiervoor het afsprakenformulier in zodat wij deze alvast voor u kunnen inplannen.
TIP: In onze blogs, te vinden op deze site onder deze link, geven wij informatie over vele vragen.
Ik heb een storingIs er daadwerkelijk iets stuk gegaan, dat gerepareerd moet worden, dan is het een ander verhaal. In dat geval weten we wat er aan de hand is en weten we zeker dat er een afspraak ingepland moet worden. Hierbij dient u rekening te houden met piekdrukte in voorjaar en zomer. In deze periode proberen wij om reparaties aan voertuigen die door de eigenaar bij ons gekocht zijn en waarvan bij ons periodiek onderhoud is uitgevoerd, zo spoedig mogelijk in te plannen.
Door grote seizoendrukte zijn wij genoodzaakt onderscheid te maken tussen urgente en minder urgente reparaties
Minder urgente reparaties waarmee uw vakantiemiddel bruikbaar is lossen wij vanaf half september 2023 graag voor u op. Vul hiervoor het afspraken formulier in zodat wij deze alvast voor u kunnen inplannen.
TIP: In onze blogs, te vinden op deze site onder deze link, geven wij informatie over vele vragen.
Ik wil een reparatie inplannenOm uw kampeermiddel in goede conditie te houden is het belangrijk dat hij bij gemiddeld gebruik elke 2 jaar een BOVAG onderhoudsbeurt krijgt. Maakt u langdurig en/of intensief gebruik van uw voertuig, dan raden wij dit jaarlijks aan. De beste periode voor onderhoud is de periode van eind oktober tot en met begin maart. Houd zeker buiten deze periode rekening met langere wachttijden, wij adviseren u daarom tijdig een afspraak te maken.
TIP: Plan nu alvast uw onderhoudsbeurt ! Vanaf eind september 2023 zorgen onze Technische specialisten er graag voor dat uw caravan, vouwwagen of opbouw van uw camper weer perfect onderhouden is.
Overzicht werkplaatstarieven Technocenter
Ik wil een onderhoudsbeurt inplannen