Om optimaal te kunnen genieten van uw kampeermiddel is het net als bij een auto belangrijk dat het kampeermiddel goed onderhouden wordt. Toch kan het voorkomen dat er ergens een storing optreedt of dat er iets stuk gaat en dit gerepareerd moet worden.
Om iedereen zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn, maken wij onderscheid tussen een storing, reparatie en onderhoud en geven wij de klanten die de huidige caravan, camper of vouwwagen bij ons gekocht hebben een voorkeurspositie. Voor de klanten die hun huidige camper, caravan of vouwwagen NIET bij ons gekocht hebben kunnen wij de werkzaamheden niet eerder dan november 2024 inplannen.
Een storing is heel vervelend, komt altijd onverwachts en is niet gepland. Heeft u een storing en heeft u, uw huidige caravan, camper of vouwwagen bij ons gekocht, dan vult u ons storingsformulier in met vermelding van uw klanten-/debiteurennummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Lukt het oplossen van de storing niet op afstand, dan moet er een afspraak gemaakt worden. Op afspraak proberen wij storingen binnen maximaal 60 minuten op te lossen. Indien dit niet lukt dient een reparatieafspraak gemaakt te worden.
Heeft u uw huidige caravan, camper of vouwwagen NIET bij ons gekocht dan kunnen wij helaas uw werkzaamheden pas vanaf november 2024 inplannen.
Door EXTRA grote drukte staan wij voor zeer urgente storingen, waarbij uw vakantie middel niet of nauwelijks bruikbaar is, zo spoedig mogelijk voor u klaar zoals boven omschreven. Vul hiervoor, om wachttijden per telefoon te voorkomen, het afsprakenformulier in. Wij plannen uw afspraak dan zo spoedig mogelijk in en berichten u hierover.
TIP: In onze blogs, te vinden op deze site onder deze link, geven wij informatie over vele vragen.
Ik heb een storingIs er daadwerkelijk iets stuk gegaan, dat gerepareerd moet worden, dan is het een ander verhaal. In dat geval weten we wat er aan de hand is en weten we zeker dat er een afspraak ingepland moet worden. Hierbij dient u rekening te houden met piekdrukte in voorjaar en zomer. In deze periode proberen wij om reparaties aan voertuigen die door de eigenaar bij ons gekocht zijn en waarvan bij ons periodiek onderhoud is uitgevoerd, zo spoedig mogelijk in te plannen.
Door EXTRA grote drukte zijn wij genoodzaakt onderscheid te maken tussen zeer urgente en minder urgente reparaties. Vul hiervoor, om wachttijden aan de telefoon te voorkomen, het afspraken formulier in met vermelding van uw klanten-/debiteurennummer. Wij plannen uw afspraak dan zo spoedig mogelijk in en berichten u hierover.
TIP: In onze blogs, te vinden op deze site onder deze link, geven wij informatie over vele vragen.
Ik wil een reparatie inplannenOm uw kampeermiddel in goede conditie te houden is het belangrijk dat er gemiddeld gebruik elke 2 jaar een BOVAG onderhoudsbeurt wordt verricht. Maakt u langdurig en/of intensief gebruik van uw voertuig, dan raden wij dit jaarlijks aan. De beste periode voor onderhoud is de periode van eind oktober tot en met begin maart. Houdt zeker buiten deze periode rekening met langere wachttijden. Wij adviseren u daarom tijdig een afspraak te maken.
Klanten die de huidige caravan, camper of vouwwagen bij ons gekocht hebben, ontvangen een voorkeurspositie. Voor de klanten die hun huidige camper, caravan of vouwwagen NIET bij ons gekocht hebben kunnen wij de werkzaamheden niet eerder dan november 2024 inplannen.
TIP: Onderhoud is te plannen. Storingen helaas niet en komen deze meestal onverwachts. Plan hiervoor uw onderhoudsbeurt vroegtijdig. Doe dit alvast voor de maanden november 2024 t/m januari 2025!
Overzicht werkplaatstarieven Technocenter
Ik wil een onderhoudsbeurt inplannen