Storing, reparatie en onderhoud

Storing, reparatie en onderhoud

Om optimaal te kunnen genieten van uw kampeermiddel is het net als bij een auto belangrijk dat het kampeermiddel goed onderhouden wordt. Toch kan het voorkomen dat er ergens een storing optreedt of dat er iets stuk gaat en dit gerepareerd moet worden. Om iedereen zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn, maken wij onderscheid tussen een storing, reparatie en onderhoud. Lees hieronder meer!

Overzicht werkplaatstarieven Technocenter

*BELANGRIJKE MEDEDELING TECHNOCENTER*

Om alle ingeplande uitgestelde leveringen nog door onze werkplaatsplanning goed te kunnen laten verlopen moeten wij u helaas het volgende mededelen:

  • Onze werkplaats is voor nieuwe afspraken voor onderhoudsbeurten, reparaties en de montage van caravanmovers, Thule Omnistore luifels, schotelantennes en overige accessoires tot november 2022 volgepland. Na deze datum plannen wij graag nieuwe afspraken voor u in.
  • De behandeling van prijsaanvragen voor de montage van de bovengenoemde accessoires kunnen ongeveer 3 weken duren.

Uitzonderingen hierop zijn:

  • Uiteraard proberen wij storingen aan uw (bus)camper of caravan, waardoor u niet op vakantie kunt, op korte termijn te verhelpen. Dit geldt uitsluitend voor klanten die bij ons hun (bus)camper of caravan gekocht hebben.
  • Deze mededeling geldt niet voor de in onze showroom aanwezige en nog te verwachten (bus)campers en caravans. Deze kunnen na afspraak met onze verkoopadviseurs op korte termijn geleverd worden aan onze klanten.

Team DE JONG Technocenter

Storing

Een storing is heel vervelend, komt altijd onverwachts en is niet gepland. Heeft u een storing, dan vult u ons storingsformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Lukt het oplossen van de storing niet op afstand, dan moet er een afspraak gemaakt worden. Op afspraak proberen wij storingen binnen maximaal 60 minuten op te lossen. Indien dit niet lukt dient een reparatieafspraak gemaakt te worden.

Ik heb een storing

Reparatie

Is er daadwerkelijk iets stuk gegaan, dat gerepareerd moet worden, dan is het een ander verhaal. In dat geval weten we wat er aan de hand is en weten we zeker dat er een afspraak ingepland moet worden. Hierbij dient u rekening te houden met piekdrukte in voorjaar en zomer. In deze periode proberen wij om reparaties aan voertuigen die door de eigenaar bij ons gekocht zijn en waarvan bij ons periodiek onderhoud is uitgevoerd, zo spoedig mogelijk in te plannen.

Ik wil een reparatie inplannen

Onderhoud

Om uw kampeermiddel in goede conditie te houden is het belangrijk dat hij bij gemiddeld gebruik elke 2 jaar een BOVAG onderhoudsbeurt krijgt. Maakt u langdurig en/of intensief gebruik van uw voertuig, dan raden wij dit jaarlijks aan. De beste periode voor onderhoud is de periode van eind oktober tot en met begin maart. Houd zeker buiten deze periode rekening met langere wachttijden, wij adviseren u daarom tijdig een afspraak te maken.

Ik wil een onderhoudsbeurt inplannen
50 jarig jubileum win- en kortingsacties oktober
50 jarig jubileum win- en kortingsacties oktober

50 jarig jubileum win- en kortingsacties
Het is feest! DE JONG Kampeer & Recreatie bestaat 50 jaar! Graag vieren wij deze mijlpaal samen met u. Wij hebben t/m okt. iedere maand winacties en aanbiedingen. Meedoen met de winacties? Leuk! Houd onze nieuwsbrief en socials in de gaten. De winactie van de maand oktober staat al op Facebook en Instagram. Nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief? Dat kan hier

Via de blog op onze website leest u meer informatie hoe u aan de winacties kunt meedoen en hoe u van onze aanbiedingen kunt profiteren.

 

- WINACTIE DE JONG 50 JAAR OKTOBER

De hoofdprijs van de maand oktober is de E-4Motion Mini Elektrische Vouwfiets t.w.v. € 1.041!