Zo zet u de voortent op!

Voortent

Bij de meeste caravans wordt door DE JONG Kampeer & Recreatie een voortent met losse luifel geleverd. Als u de voortent gaat opzetten, dient u deze strak op te zetten. Hierdoor kan die ook met wind gewoon blijven staan. In de instructiemap zit een uitleg over het opzetten van de voortent. Slim is om het frame eerst neer te leggen, zodat u ziet hoe deze in elkaar zit. Dit is namelijk de meest gemaakte fout. Als u weet hoe het frame eruit komt te zien, schuift u de voortent in de rail van de caravan en bouwt u het frame eronder op. Als laatste zet u het frame op spanning en spant u de voortent af met de haringen. Wilt u eens zien hoe dat werkt: bekijk dan het filmpje van een Dorema voortent.

Terug naar huur instructies
Wilt u meer weten?
Wij laten u snel weten of de wijziging gelukt is via e-mail
Pdf icons created by Good Ware - Flaticon

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.